spring

بررسي نرم افزارهاي مالي

spring
social
spring

بررسي نرم افزارهاي مالي

همه چیز درباره بکاپ گیری از آیفون و اپل واچ

سه شنبه هشتم 7 1399

در حالتی‌که درکنار اسم یک بکاپ در فهرست پیکربندی نشانه قفل را مشاهده میکنید، یعنی بکاپ نام برده بایگانی گردیده یا این که کدگذاری شده‌است. برای حذف کردن هر بکاپ، روی آن کلیک کرده و بعد Delete Backup را گزینش نمایید. در منوی پاپ‌آپی که اکران داده میشود، Delete را گزینش فرمایید. همینطور میتوانید با کلیک راست کردن روی بکاپ و گزینش Delete، آن را حذف فرمایید.

- بایگانی کردن بکاپ‌ها (انتخابی)

 در اکثر موردها آیتونز به‌شکل پیش‌فرض یک ورژن بکاپ از آیفون را روی کامپیوتر شما ذخیره می‌نماید. هرگاه بکاپ جدیدی از دستگاه بگیرید، داده‌های جانور روی ورژن‌ی پیشین جایگزین میگردند، ولی می‌اقتدار هر بکاپ را بایگانی کرد تا حفاظت خواهد شد و درصورت نیاز به بازگرداندن بکاپ سابق آیتم استعمال قرار بگیرد.

 


برای استعمال از قابلیت و امکان بایگانی وارد تب Devices در Preferences گردید و روی بکاپ مدنظر خویش کلیک راست فرمائید. بعد با گزینش مورد‌ی Archive از منوی نو، می‌‌توانید بکاپ را قفل نمایید تا جایگزین یا این که حذف نشود. به عبارتی‌طور که گفته شد، آرم قفل درکنار هر بکاپ نشان‌دهنده‌ی آرشوی یا این که قفل بودن آن میباشد.

عده‌بندی

 

به عبارتی‌طور که گفته شد، بکاپ دریافت کردن با آیتونز و آی‌کلاد از آیفون مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند. در‌صورتی‌که در ادامه یک بکاپ بدون نقص از موبایل می باشید، آیتونز گزینش بهتری خواهد بود. ازطرفی محدودیت‌های پرداخت ارزی و هزینه‌ی زیاد وب هم سبب ساز می گردد که گزینش آی‌کلاد و ارتقا فضای آن از آیتم‌ها ما تاحدودی بیرون شوند. درنهایت فراموش نکنید که نظم و عصر‌های وقتی معلوم در تنظیم‌ی ورژن‌ی حمایت کننده، اهمیت بیشتری نسبت به ابزار گزینه به کار گیری دارااست.

پشتوانه‌گیری از داده‌های کار‌های ورزشی اپل واچ

 

در شرایطی‌که تحمل زحمت متعددی را ندارید و فکر می کنید که تولید حامی‌گیری رمزگذاری گردیده بها زحمت تولید و به خیال سپاری راز عبور را ندارد، مشقت بار در نادرست می‌باشید! به‌ویژه در شرایطی که که صاحب و مالک یک اپل واچ باشید، مسلما می بایست از پشتوانه‌گیری رمزگذاری گردیده‌ی اپل به کارگیری نمایید. به عبارتی‌طور که در تصویر مشاهده می کنید، صرفا در حمایت کننده‌گیری رمزگذاری شده‌است که داده‌های مرتبط با اپلیکیشن Health، HomeKit و راز عبور اکانت‌های کاربری نگهداری میشوند. ساعت هوشمند اپل کلیه‌ی داده‌های ورزشی را دربرگیرنده میگردد. تلف کردن این داده‌ها میتواند به‌شدت حزن‌انگیز باشد البته در شکل داشتن ورژن‌ی حامی رمزگذاری گردیده، خیالتان از هر جهت سهل خواهد بود.

چنانچه ورژن‌ی پشتوانه رمزگذاری گردیده‌ای از آیفون دیرین خویش نداشته و قصد کوچ به آیفون جدیدی را دارید، میتوانید داده‌های فردی جان دار در آیفون دیرین را با استعمال از ورژن‌ی حامی به آیفون نو بازگردانی نمائید. حالا بعد از تمیز‌سازی عمیق (wipe) ساعت هوشمند اپل، آن را با آیفون نو جفت نمائید (pair) تا به کلیه‌ی داده‌های ورزشی تازه به دست آمده‌ی خویش دسترسی داشته باشید.

 

داده‌های ورزشی پیشین می بایست در آیفون کهن شما ذخیره گردیده باشند. به این ترتیب در حالتی که آیفون تازه را به‌طور عمیق تمیز‌سازی کردید، ورژن‌ی حامی رمزگذاری گردیده‌ای را از آیفون سابق خویش تنظیم کرده و با به کار گیری از آن، داده‌های خویش را به آیفون نو بازگردانی نمائید. آن گاه ساعت هوشمند اپلی خویش را به‌طور بدون نقص منزه‌سازی کرده و با آیفون تازه جفت نمائید تا بتوانید داده‌های عمل ورزشی پیشین خویش را در اپل واچ ببینید.

حامی‌گیری از آیفون و آیپد با استعمال از سرویس ها دهنده‌های سوم فرد

 

در ناحیهی امنیت داده قضیه مهمی وجود داراست که مبتنی بر آن گفته می شود: در صورتیکه فایلی صرفا یک‌توشه حمایت کننده‌گیری خواهد شد، به هیچ عنوان حمایت کننده‌گیری محسوب نمیشود! تولید رونوشت چندگانه از داده حقیقتا فقط راهکاری میباشد که امنیت جراحت ندیدن داده‌ها را تضمین می‌نماید.

 

به‌بدون‌پول در سرویس ها مبتنی‌ بر ابری مانند دراپ‌جعبه (Dropbox)، فلیکر (Flicker)، گوگل درایو (Google Drive)، وان‌درایو (OneDrive) مایکروسافت و دیگر سرویس ها دهنده‌هایی که راهکاری بی آلایش را به مراد ایمن نگه داشتن تصاویر، سندها و دیگر فولدر‌های فردی شما مهیا می‌نمایند، نام نویسی فرمائید (Sign up). به طور تقریب تمامی‌ی این سرویس ها دهنده‌ها دارنده امکان همگام‌سازی اتوماتیک بوده و در همت آی‌کلاد هیچ مداخله‌ای نخواهند کرد!

 

بعداز اخذ اپ یک یا این که یک سری سرویس ها دهنده‌ی مبتنی‌ بر فضای ابری، راهبرد منفعت‌مندی از آن را دنبال فرمایید تا به کانال‌ی ذخیره‌سازی ایمنی که در حالا اجرا در پس‌مسئله میباشد، دسترسی داشته باشید. صرفا در نصیب پیکربندی نرم افزار هر سرویس ها دهنده، آیتم‌ی مرتبط با به کار گیری از داده‌های سلولی (Cellular Data) را غیرفعال نمایید؛ در غیر این شکل با مشاهده‌ی قبض تلفن خویش، غافلگیر خواهید شد!

 

آیا از داده‌های فردی جانور در آیفون یا این که آیپد خویش، ورژن‌ی حامی تهیه و تنظیم میکنید؟ لطفا نظرها خویش را با ما به اشتراک بگذارید

(0) نظر
X